17 December 2008

tution !!

arghhhh ! bulan niy (disember) dah kne start tusyen . bosan gilaa weh . dah lah kne amik semua subject . haishhh ! awal2 dah kne study . dah lah kt tusyen tuh x de kwn . **** gilaaa . ahahaha . ade kwn pon , cm budak banggang2 jea . classmates ? adib n syakirin sje . adib plak asyik ponteng jea. dah brape zaman x dtg tusyen . nk buli die pon susah . ahaha . yg ade si syakirin je . bosannnnnnnnn .
nasib baik aku sedar yg aku niy mmg LEMBAB . kalau aku fikir , aku niy bagus sngt , dah lame aku ponteng tusyen . :P
tp , kalau nk ponteng , x boleh jgk , sian kat mama . dah bayar mahal2 , ponteng plak . hmm . terpakselah aku berkorban selama 1 tahun . lepas PMR , tgk lahh . aku enjoy sakan . bak kat nurin , 'tido kat shopping mall je lah . esok bangun trus sambung shopping' . ahahaha .
and sbb tusyen lahh , skrg niy agak susah nk hang out ngn kwn2 . kalau x , every week mesti hang out ngn syafiza or dolly . bukan x boleh kluar , its just sbb kalau dr pagi dah hang out , mse nk tusyen , mesti penat gilaa .
ohh ! i sudah x ade idea lgy mau tulis ape . so , bye bye ! ;)
thanx 4 reading this yeaa . iloveyou <333

9 comments:

Siti Awatif Δ said...

kesian gila kut dah kene masuk tuition ! haha takpe, pegi tuition lagi best dari ddk rumah *cough cough* haha

Farah Syuhada said...

yaa . i thought tht so . :) thanx watif .

adii said...

i pon kna msuk tution.bosan gila.dhla xdew kwn =.=!!
farah HELP me!

Farah Syuhada said...

ahahaha . adii . you pon kne tolong i . :P . ahaha . btw ,thanx 4 the comment yeaa . :)

Anonymous said...

haha i msuk next year. ahaha gila bosan -,-" duhhh.

Farah Syuhada said...

yeayy , hehe . ade kwn . :P
thanx aisyah . :)

zafy said...

hey kte pon start tuisyen dis month gak.
but home tuisyen laa..
so x la boring sgt. heheh
n kte tau syakirin mmg membosankan ! hahahah
lek farah, lelame ade ah kwn..

Farah Syuhada said...

ohh . ahahah . mmg . dah lah mamat tuh kecoh . perghhh . :P thanxx zaf . imy <333

Jia said...

x baek seyh k0rg... :p
kte mmg taw bdk kecoh tu..~ha3